środa, 19 sierpnia 2015

Moja lista marzeń - w poszukiwaniu kuchennych akcesoriów

W moim życiu nadszedł taki czas, że wypiekanie słodkości i gotowanie stało się jedną z moich pasji. I choć moja kulinarna przygoda trwa dopiero od niecałego roku, to muszę przyznać, że wkręciłam się w to na dobre. Przez ten czas wiele się nauczyła, wiele odkryłam, lecz najlepsze jeszcze przede mną. To mały krok w stronę wielkiej podróżny w nieznane, po krainie nowych smaków, zapachów i jeśli nie minie mój zapał, to czeka mnie sporo nauki, by wszystko co przygotowuję wychodziło z łatwością.

Przyznaje bez bicia - szalałam! Potrafię zatrzymywać się przy każdym stoisku, każdej alejce w supermarkecie, by obejrzeć talerze, kubeczki, sprzęty kuchenne, słodkie dodatki o których wcześniej nawet nie miałam pojęcia, że istnieją. I choć trochę odczekałam, zanim zaczęłam kupować te wszystkie śliczne gadżety sadząc, że to chwilowe zainteresowanie, moda na gotowanie której uległam, to było warto. W międzyczasie nawet nie zorientowałam się kiedy podczas porządków na strychu zaczęłam poszukiwać starych mojej babci i pochłaniać tony literatury z cyklu jak gotować. Z czasem również powiększyłam swoją biblioteczkę o parę ciekawych pozycji, o których gdzieś słyszałam, że po prostu warto je mieć. Wszystko to jeszcze bardziej zachęciło mnie do działania i upewniło w przekonaniu, że tym razem z kuchnią zaprzyjaźnię się na dobre.

Teraz nieustannie staram się powiększać też moją szafkę z fajnymi kuchennymi akcesoriami i muszę przyznać, że mam z tego ogromną radość. Nawet silikonowe foremki  na jajka sadzone w kształcie kwiatka sprawiają, że ciesze się jak małe dziecko. Takie małe akcesoria, a tyle frajdy! Jedzenie podane w zupełnie innej, nowej formie smakuje zdecydowanie lepiej. W końcu nie bez powodu mówi się, że najpierw je się oczami. 

A teraz przedstawię moją małą listę kuchennych akcesoriów o których marze i śnię ;-)

Wałek kuchenny - Lovely home | Ceramiczny chlebak - ScandiShop | Foremki na muffinki - ScandiShop | Słomki papierowe - Bake in | Patera ceramiczna - Garneczki | Rękawica kuchenna - ScandiShop | Taca - MyKitchen | Porcelanowy kartonik na mleko - StylowaZastawa 

Dzbanek w gwiazdki - Ahojhome, Cukierniczki w pastelowych kolorach - Z potrzeby piękna, Rękaw cukierniczy silikonowy z tylkami - Bake in  | Retro waga - ScandiShop | Miseczka - StylowaZastawa | Łyżeczki - ScandiShop | Papilotki - Garneczki | Retro pucharek - MIA home passion | Foremka do pieczenia w kształcie serca - Ikea | Lunch box - MIA home passion | Stempel do ciasteczek - Scandi Concept

Czajnik emaliowany - Garneczki | Talerz z literą - DecorOlka | Fartuch - Home & You | Papierowa torba - Amazingdecor | Rozdzielacz żółtka - Przyjemne gotowanie | Butelka ze słomką - MIA home passion | Serwetnik - Galeria Lawenda | Szklany pojemnik na ciasteczka - Galeria Lawenda | Komplet butelek - Home & You | Kubek - NordDeco | Silikonowe foremki na muffinki - Q-Decor

1 komentarz:

  1. Słomki papierowe są śliczne :) Najlepsze jest to, że ponieważ są zrobione z papieru, który można nadrukować, ilość wzorów i kolorów jest właściwie nieograniczona

    OdpowiedzUsuń